امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

trustport امنیت پیشرفته و کامل با مجموعه امنیتی TrustPort 2011


دانلود مجموعه کامل محصولات امنیتی TrustPort 2011 که شامل ۳ محصول Antivirus , Internet Security و Total Protection میباشد. شرکت TrustPort در سالهای اخیر با پیشرفت های خیره کننده ای همراه بود و محصولات امنیتی این کمپانی با انتشار نسخه جدید تر بهتر و کارا تر میشد با نتایج خیره کننده ای که ایم محصول در سایتهای تست و برسی بهترین آنتی ویروس ها به جا گذاشت که با درصد شناسایی بالا کمترین خطا و کمترین تاثیر بروی روند اجرای سیستم عامل و کند نکردن آن توجه عمومی را به خود جلب نمود. شما میتوانید این ۳ محصول ر هم اکنون از سایت  دریافت نمایید قابل به ذکر هست که با توجه به اینکه این ورژن به تازگی عرضه شده امکان از کار افتادن کلیدها دور از ذهن نیست و باید منتظر کرک موثر این برنامه بود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Remove%20Fake%20Antivirus شناسایی و حذف آنتی ویروس تقلبی با Remove Fake Antivirus 1.76

 

Remove Fake Antivirus نام نرم افزاری جالب برای شناسایی و حذف آنتی ویروس های تقلبی و مشکل سازی است که بر روی سیستم شما نصب شده اند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسانند.

 

لیست برخی از آنتی ویروس های تقلبی:

Cyber Security, Alpha Antivirus, Windows Enterprise Suite, Security Center, Control Center, Braviax, Windows Police Pro, Antivirus Pro 2010, PC Antispyware 2010, FraudTool.MalwareProtector.d, Winshield2009.com, Green AV, Windows Protection Suite, Total Security 2009, Windows System Suite, Antivirus BEST, System Security, Personal Antivirus, System Security 2009, Malware Doctor, Antivirus System Pro, WinPC Defender, Anti-Virus-1, Spyware Guard 2008, System Guard 2009, Antivirus 2009, Antivirus 2010, Antivirus Pro 2009, Antivirus 360 , MS Antispyware 2009

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

iSpy تبدیل کامپیوتر به دوربین مدار بسته با iSpy 2.0.4.1

iSpy نرم افزاری است که می تواند میکروفون و وبکم شما را به به یک دزدگیر یا جاسوس حرفه ای تبدیل کند. مطمعنا بعضی از افراد می خواهند بفهمند در زمان غیبت آنها چه کسی از کامپیوتر استفاده می کند که به کمک این برنامه می توان به راحتی این کار را انجام داد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که نسبت به صوت یا تصویر حساس می باشد و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و تصویر می کند. توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وبکم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمتهای AVI و FLV می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

PC%20Tools%20Internet%20Security نرم افزار امنیتی PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.627 Final

 

PC Tools Internet Security مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمام این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools به دلیل یکی کردن آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در یک محصول برنده جایزه شده و یک ابزار کار آمد را به شما معرفی میکند. شما میتوانید این مجموعه را هم اکنون از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.627 Final:

- شناسایی و حذف انواع اسپای ، ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگرها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت از هکرها ، مزاحمان و سایر نرم افزارهای غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Lock%20It%20Down%202.0 قفل گذاری بر روی اطلاعات با Lock It Down 2.0

 

Lock It Down نرم افزاری کم حجم و  قدرتمند با استفاده بسیار آسان برای جلوگیری از دسترسی افراد به اطلاعات شما می باشد. توسط این برنامه می توانید به راحتی و با سرعت بالا بر روی اطلاعات خود قفل بگذارید.

از قابلیت های بارز این برنامه استفاده از روش رمز گذاری ۱۲۸ بیتی Thayer می باشد که دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شما به صفر می رساند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

PC%20Tools%20Spyware%20Doctor%20with%20AntiVirus نرم افزار امنیتی PC Tools Spyware Doctor 2011 8.0.0.627 Final

 

PC Tools Spyware Doctor مجموعه کاملی از ابزارها برای امنیت شما در اینترنت است که از شما در این محیط با ادغام تمام این ابزارها با یکدیگر محافظت مینماید. PC Tools با دلیل یکی کردن ابزار آنتی ویروس ، ضد جاسوسی ، ضد اسپم و فایروال در قالب یک محصول تا کنون برنده جوایز بین المللی متعددی گردیده و یک ابزار کار آمد را به شما معرفی میکند. شما میتوانید این مجموعه را هم اکنون از سایت  دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Spyware Doctor:

 

- شناسایی و حذف انواع اسپای ، ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کی لاگرها و تهدیدات اینترنتی

- به روز رسانی مرتب برای حفاظت در مقابل آخرین تهدیدات شناخته شده

- حفاظت از هکرها ، مزاحمان و سایر نرم افزارهای غیر مجاز و حملات شبکه

- فیلتر کردن اسپم برای محافظت در برابر ایمیل ناخواسته

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Kaspersky%20Antivirus%20%26%20Internet%20Security%202012 امنیتی کامل با Kaspersky Antivirus & Internet Security 2012 12.0.0.275 Beta

Kaspersky%20Antivirus%20%26%20Internet%20Security%202012 امنیتی کامل با Kaspersky Antivirus & Internet Security 2012 12.0.0.275 Beta

 

امروزه شاید کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به روش های مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر کاربران حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا فایروال دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند. از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین ها باشد محصولاتی است که از توسط Kaspersky ارائه وKaspersky Internet Security و Kaspersky Antivirus نام گرفته است. بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود.

 

Kaspersky Internet Security و Kaspersky Antivirus مجموعه های امنیتی فوق العاده قوی طراحی شده توسط لابراتوار Kaspersky سازگار با سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این بسته های امنیتی دارای قابلیت پشتیبانی از تشخیص بسیار بالا در شناسایی ویروس، نرم افزارهای مخرب، ایمیل های هرزنامه، حمله های فیشینگ و بررسی اطالاعات است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

  دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نودNod32 به تاریخ 2011.04.07 و1390/01/18 فروردین

دانلود فایلهای آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ نسخه ۳ و ۴

NOD 32 offline update - FREE Download NOD 32 offline update


1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

2- فولدر ESET Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.

3- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.

4- به قسمت Update‌ بروید.

5- بر روی Edit کلیک کنید.

6- مسیر فایلهای Update مانند C:ESET Update را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.

7- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

8- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

Kaspersky%20Virus%20Removal%20Tool پاکسازی سیستم با Kaspersky Virus Removal Tool 2010 9.0.0.722

 

| آپدیت ۱ آپریل ۲۰۱۱ |

 

Kaspersky Virus Removal Tool 2010 9.0.0.722 نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب دیگر را می دهد. این نرم افزار برای پاک کردن موقت ویروس ها به کار می رود و ابزاری دفاعی ندارد برای امنیت ۹۹٫۹% سیستم نیاز به نصب نرم افزارهای امنیتی مانند امنیت اینترنت کسپراسکای نیاز دارید. این نرم افزار نیازی به فعال سازی ندارد و بدون استفاده از اینترنت به کار خود ادامه می دهد.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool 2010 9.0.0.722:

 

- شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب و توانایی حذف آنها
- حذف خودکار و دستی انواع برنامه های مخرب
- محیطی کاربر پسند و بسیار راحت
- توانایی نصب روی سیستم های آلوده با الگوریتمی خاص
- استفاده از الگو برای شناسایی ویروس ها و کرم های اینترنتی
- قابل نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز

- و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Avast%21 تامین امنیت کامل سیستم با مجموعه امنیتی Avast! v6.0.1000

 

| Avast! Internet Security & Pro Antivirus & Free 6.0.1000 + Activation Key 2050 |

 

با استفاده از آنتی ویروس این بسته ، می توانید تمام راه های ورود و فعالیت ویروس را به عهده این آنتی ویروس بگذارید . از جمله ی راههایی که ویروس قادر است به رایانه ی شما وارد گردد می توان به USB ها ، دیسک ها ، ایمیل ها و صفحات وب اشاره کرد که آنتی ویروس Avast! به طور کامل تمام این راههای ورودی را تحت کنترل قرار می دهد و با دیدن کوچکترین فعالیت نامعلوم با بررسی سریع و شناسایی ویروس از طریق بانک اطلاعاتی به روز خود بلافاصله ویروس را از بین برده و از انتشار آن و آلوده کردن رایانه ی شما جلوگیری می نماید.

اینترنت سکیوریتی این بسته ، امنیت کامل شما را در اینترنت تامین می کند.این نرم افزار قدرتمند قادر است تمام راههای نفوذی اینترنت شما ، از جمله راههای آپدیتی و دانلودی را مورد ریز بینی قرار دهد و اگر نرم افزار یا فردی قصد هک کردن شما را داشته باشد به راحتی جلوی آن را بگیرد.

 

قابلیت های کلیدی مجموعه امنیتی !Avast :
- آنتی ویروس قدرتمند نرم افزار
- سرعت بالا در اسکن
- اسکن مداوم سیستم
- به روز رسانی های سریع
- حالت Game Mode برای سرعت بیشتر نرم افزار
- اسکن برای جاسوس افزارها
- دیوار آتش قدرتمند نرم افزار
- امنیت بالا در شبکه ها و همچنین شبکه های P2P
- واسط کاربری جذاب نرم افزار در نسخه جدید
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- حالت گرافیکی و چارت مانند برای فایل های مخرب
- اسکن ایمیل ها برای اسپم ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات